Biroul Unic de Autorizare. Să lucrăm simplu şi eficient. Inclusiv pentru pensionari

Biroul Unic de Autorizare. Să lucrăm simplu şi eficient. Inclusiv pentru pensionari

De câte ori nu aţi avut o problemă de rezolvat la Primărie şi nu aţi ştiut încotro să vă îndreptaţi? De câte ori actele nu v-au fost de ajuns pentru că nu aţi ştiut tot ce vă trebuie? Aţi ştiut mereu de unde să cereţi răspunsuri la sesizările pe care le-aţi adresat administraţiei locale?

Primăria are un sistem electronic bine pus la punct de monitorizare a cererilor oamenilor. Dar nu toţi braşovenii sunt familiarizaţi cu sistemele online. Penionarii, în marea lor majoritate, vin cu cererea în mână şi vor să fie siguri că cineva se ocupă problema lor.

O soluţie simplă şi eficientă este înfiinţarea Biroului Unic de Autorizare. Nu o inventăm noi, în oraşele din vestul Europei aceste birouri funcţionează de foarte mulţi ani.

Pe de altă parte, un astfel de Birou Unic de Autorizare ar regla funcţionarea documentelor şi în Primărie. Traseul documentelor ar fi clar, timpii de aşteptare s-ar reduce şi nu ar mai exista riscul ca o aprobare să expire până când vine alta, iar presiunea pe funcţionari s-ar micşora. Şi toată lumea ar fi mulţumită. Până la urmă, reducerea birocraţiei este o formă de respect faţă de oameni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>